Pomoc

Pomoc

Najczęściej zadawane pytania

Płatności

W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Dostępne są następujące metody płatności:

1. Płatności online – szybki przelew lub płatność kartą

Aby skorzystać z tej opcji, na stronie zamówienia należy wybrać „Szybki przelew lub płatność kartą”. Po kliknięciu przycisku „Kupuję i płacę” nastąpi przekierowanie na stronę, na której można wybrać Przelewy online, BLIK lub Karta płatnicza.

2. Przelew tradycyjny

Aby skorzystać z tej opcji, na stronie zamówienia wybierz „Przelew bankowy”. Po kliknięciu przycisku „Kupuję i płacę” nastąpi przekierowanie na stronę, na której znajdziesz numer konta bankowego do wpłaty. Informacja z numerem konta zostanie wysłana również na Twój adres e-mail. Wpłaty należy dokonać w ciągu 7 dni od momentu złożenia zamówienia. W przypadku nieopłacenia zamówienia w tym terminie zostanie ono automatycznie anulowane.

Jeśli chcesz dokonać zapłaty w euro lub funtach brytyjskich, napisz do mnie na zaneta@powiedztopogrecku.pl.

Czy można zapłacić przy odbiorze?

Nie, nie ma takiej możliwości. Zamówienie należy opłacić przed jego wysłaniem za pomocą szybkiego przelewu lub kartą kredytową/płatniczą.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak. Wystarczy, że w formularzu zamówienia wpiszesz dane firmowe, a faktura zostanie wysłana automatycznie na Twój adres e-mail.

Dostawa

Jakie są możliwe formy dostawy?

Dostawa towarów na terenie Polski

Wysyłka towarów fizycznych realizowana jest za pośrednictwem następujących przewoźników:

– Poczta Polska Kurier48 – 15,50 zł

– Paczkomaty InPost – 16,50 zł

Wysyłka zagraniczna

Przesyłki zagraniczne realizowane są za pośrednictwem Kuriera DPD (oprócz przesyłek do Wielkiej Brytanii).

Możliwa jest wysyłka do następujących krajów:

Austria 83,90
Belgia 83,90
Holandia 83,90
Niemcy 59,00
Cypr 69,00
Norwegia 69,00
Szwecja 69,00
Grecja 148,90
Hiszpania 148,90
Irlandia 89,00
Wielka Brytania 89,00

Jeśli kraju, do którego chcesz wysłać zamówienie, nie ma na powyższej liście, napisz na zaneta@powiedztopogrecku.pl.

Kiedy przesyłka do mnie dotrze?

Paczka jest wysyłana w ciągu 24-48 od momentu złożenia zamówienia (od poniedziałku do piątku, w weekendy magazyn nie realizuje wysyłek). Po nadaniu przesyłki otrzymasz wiadomość z linkiem i numerem śledzenia.

Na terenie Polski przesyłka dociera w ciągu 48 godzin od wysłania, za granicę – w ciągu kilku do kilkunastu dni w zależności od kraju.

Czy mogę śledzić przesyłkę przez internet?

Tak. Po nadaniu przesyłki przez magazyn otrzymasz wiadomość, w której znajdziesz link i numer śledzenia przesyłki. Zalecamy sprawdzenie statusu przesyłki po upływie 24 godzin od jej nadania, ponieważ informacje mogą nie być aktualizowane automatycznie.

Przesyłka do mnie nie dotarła. Z kim mam się skontaktować?

Jeśli pomimo informacji w systemie, że przesyłka została nadana po upływie kilku dni nadal do Ciebie nie dotarła (zaginęła, nie ma jej lub cokolwiek innego), napisz na adres sklep@powiedztopogrecku.pl. Odpowiadamy najszybciej jak to możliwe (przeważnie w ciągu 24 godzin w dni robocze).

Kontakt

W razie pytań lub problemów napisz na adres sklep@powiedztopogrecku.pl. Odpowiadamy najszybciej jak to możliwe (przeważnie w ciągu 24 godzin w dni robocze).

Shopping Cart
Przewiń do góry