Najczęściej zadawane pytania
Płatności
W jaki sposób mogę dokonać płatności?
Na stronie są możliwe dwa sposoby płatności: poprzez szybki przelew i kartą kredytową/płatniczą.
Aby zapłacić szybkim przelewem, wybierz opcję Przelewy24. Zostaniesz przekierowany na stronę z logo banków. Po wybraniu swojego banku i zalogowaniu się na konto, dokonasz szybkiego przelewu.
Karty obsługuje system PayPal. W zależności od kraju, w którym się znajdujesz, może być wymagane utworzenie lub zalogowanie się na swoje konto PayPal.
Jeśli natomiast chcesz wpłacić pieniądze bezpośrednio na moje konto w Polsce, Grecji lub Anglii, napisz do mnie na zaneta@powiedztopogrecku.pl.
Czy można zapłacić przy odbiorze?
Nie, nie ma takiej możliwości. Zamówienie należy opłacić przed jego wysłaniem za pomocą szybkiego przelewu lub kartą kredytową/płatniczą.
Jeśli potrzebujesz faktury VAT na dane firmowe, napisz do mnie na zaneta@powiedztopogrecku.pl. Aby otrzymać ode mnie fakturę, musisz mieć ważny numer NIP do transakcji transgranicznych w obrębie UE. Moja firma jest zarejestrowana w Anglii, stąd też taki wymóg.
Dostawa
Jakie są możliwe formy dostawy?
Wysyłka produktów fizycznych realizowana jest w jeden z poniższych sposobów:
– Poczta Polskia Kurier48 – 15,50 zł
– Paczkomat – 15 zł
– odbiór w punkcie – 15 zł
– wysyłka zagraniczna do Grecji, Niemiec, Wielkiej Brytanii i na Cypr – 49 zł.
Podczas składania zamówienia pojawia się opcja wyboru preferowanej metody wysyłki.
Kiedy przesyłka do mnie dotrze?
Paczka jest wysyłana w ciągu 24-48 godzin od momentu złożenia zamówienia (od poniedziałku do piątku, w weekendy magazyn nie realizuje wysyłek). Po nadaniu przesyłki otrzymasz wiadomość z linkiem i numerem śledzenia.
Czy mogę śledzić przesyłkę przez internet?
Tak. Po nadaniu przesyłki przez magazyn otrzymasz wiadomość, w której znajdziesz link i numer śledzenia przesyłki. Zalecamy sprawdzenie statusu przesyłki po upływie 24 godzin od jej nadania, ponieważ informacje mogą nie być aktualizowane automatycznie.
Przesyłka do mnie nie dotarła. Z kim mam się skontaktować?
Jeśli pomimo informacji w systemie, że przesyłka została nadana, ale po upływie kilku dni nadal do Ciebie nie dotarła (zaginęła, nie ma jej lub cokolwiek innego), napisz na adres sklep@powiedztopogrecku.pl. Odpowiadamy najszybciej jak to możliwe (przeważnie w ciągu 24 godzin w dni robocze).
Kontakt
W razie pytań lub problemów napisz na adres sklep@powiedztopogrecku.pl. Odpowiadamy najszybciej jak to możliwe (przeważnie w ciągu 24 godzin w dni robocze).